Jegyzetelni márpedig kell! És persze mikor? Mindig a legrosszabbkor. Hol egy toll, hol egy darab papír?
Hát ez az...! Na ezen változtat az általunk is gyártott, népszerű reklámajándékok egyike, a céges asztali könyöklőnaptár.
Díszesen keretezett képek, elismerést bizonyító oklevél, tanúsítvány… - sok-sok céges iroda büszkeségei.
Van azonban egy tradícionális nyomtatvány, mely szinte egyetlen munkahely faláról sem hiányozhat:
A céges falinaptár.
Igazi segédeszköz, dekoratív köntösben. Nevéhez hűen szolgálja egy vállalkozás logisztikai céljait, mindezt messziről is jól áttekinthetően teszi. A speditőr naptár talán az egyik legfontosabb irodai kiegészítő, bátran kijelenthető, hogy töretlen népszerűséggel.
Általános szemléletmód, hogy az értékesítés legalkalmasabb módja a reklám, vagy egyéb promóció. Nem szabad ugyanakkor figyelmen kívül hagynunk magát a cég image megalapozásának folyamatát. Ez ugyanis bizalmat épít, ami pedig tovább pénzügyi forgalmat.
Örömmel tudatjuk, hogy cégünk a legmagasabb elismerést kapta meg a Dun & Bradstreet nemzetközi minősítőtől! A minősítés szigorúan szakmai szempontok alapján történt, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet, így ez pozitív megkülönböztetés számunkra.
Az eladáshelyi reklámmal főként kiállításokon, rendezvényeken találkozhatunk. A sokféle vizuális megjelenítő közül leginkább a plakát, molinó és roll-up kap figyelmet. Ezek a gyorsan telepíthető promóciós kellékek kitűnően támogatják egy bemutató sikerét.
Bármely új termék piacra dobása nehéz,cde izgalmas időszak minden vállalkozás számára. Hiába a jó minőség, sajnos ez már nem elegendő a versenyképesség piacon történő megőrzéséhez. A cégeknek egyre attraktívabb ötletekkel kell magukhoz „csábítani” a vásárlókat.
Elérkezett egy nagyon fontos üzleti tárgyalás napja, aminek célja, hogy emlékezetes és hosszantartó benyomást kelts az ügyfélben. Ennek érdekében minden odafigyelsz. Gondosan előkészíted a stratégiát, gyakorolva a promóciót, a gesztusokat...
Beköszöntött az ősz és vele az évzárásra való felkészülés. A hajrában egy kiemelt célra is koncentrál ilyenkor a felelős marketingvezető: A partneri kapcsolatok megtartására. Ehhez pedig elengedhetetlen egy praktikus reklámajándék: A tradicionális céges naptár.
Noha jól látható, hogy az elektronikus eszközökön és platformokon végzett ismeretterjesztés exponenciális fejlődés mellett hódította meg a világot, a marketing és reklám területén a nyomtatott kiadványok iránti kereslet töretlen. Ahogyan a technológiai fejlődés is.
Gyártáselőkészítő részlegünk nap mint nap fogadja és vizsgálja meg az ügyfeleink által nyomtatásra szánt, előkészített anyagokat. Ebből kifolyólag számos alkalommal szükséges ezek kiigazítását kérni, esetleg munkatársainknak a terveket átdolgozni.
Bizonyára magad is éreztél már ellenállhatatlan késztetést kreatív ötleteid kiélésére, akár saját szakterületed, akár a cikkünk témájának alapot adó, nyomtatott anyagaid megtervezése terén. Jelen írásunk létrehozásának okát tapasztalataink adták...
Az összefoglaló név olyan eljárást takar, mely az átlagtól egyedibb és megnyerőbb jellemzőkkel vértezi fel nyomtatványainkat. Általános célja az image erősítése és megkülönböztethetősége a versenytársaktól. Voltaképpen egyfajta exkluzivitást kölcsönöz.
Termék-bevezetés, reklám vagy bemutatkozó anyag – bármi is, a tervezés szempontjából fontos lépés annak kitalálása, hogy a készítendő nyomtatvány milyen méretben legyen megtervezve. A stílus a termékhez kapcsolódó célok sikerére is kihatással lehet.
A megfelelő nyomtatott marketing eszközök használatával hatékonyan érheted el a célközönségedet, és elköteleződést válthatsz ki céged, márkád iránt. A szakszerű, vagy éppen újszerű felhasználás pedig elengedhetetlen a siker érdekében.
Vannak, akik pontosan tudják milyen típusú papíron szeretnék látni a kinyomtatott terméket. Sokszor viszont a grafikai látványterv elkészülése után találja szembe magát a megrendelő azzal a kérdéssel, hogy milyen alapanyagra lenne a legcélszerűbb elkészíttetni a nyomdaterméket.