ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Cégek, vállalkozások, intézmények korrekt nyomdai és grafikai beszállítói vagyunk. Keress bennünket bizalommal!

1087 Bp., Asztalos Sándor út 3.
Hétfőtől péntekig: 9.00 -16.00
Hogyan adhatok le megrendelést?

Termékoldalaink többségén található egy ún. árkalkulátor panel. Az itt kiválasztott paraméterek alapján megjelenik az adott termék ára, mely a "KOSÁRBA TESZ" piros gombbal vehető fel a megrendelési listára. A felső menünél aztán a kosárba lépve a megrendelés véglegesíthető.

Személyesen is rendelhetek?

Igen, ám az online megoldás várakozás nélküli és egyszerű felületen kezelhető. Személyes megrendelés esetén ügyfélszolgálatunk tudja rögzíteni az ajánlatkérésed vagy a megrendelés paramétereit.

Nem találom a csomagban a számlát...

A számlát egy LA4 méretű, zöld alapszínű számlatartóban találod, amely éves asztali naptárrá is alakítható - további hasznos felhasználásra :) Ha elkeveredett, szólj nyugodtan és küldünk egy másolatot.

A "sürgős" megrendelés a helyszínen megvárható?

Igen, de nem tanácsos így dönteni. A minimum vállalási időnk egyes termékek esetében 2 munkaóra, függvényében annak, hogy a nyomtatásra szánt anyag megfelelő-e. A bevizsgálási, tervezési és gyártási folyamat még ha minimálisan is, de időigényes. Két óra alatt pedig sok egyéb ügyet is el tudsz intézni, amíg mi dolgozunk megrendeléseden.

Lehetséges az ügyfélszolgálaton a személyes termékátvétel?

Természetesen. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 9.15 és 17.15 óra között fogadja személyesen érkező partnereinket.

Sokszorosítás előtt nézhetek egy próbanyomatot, prototípust?

Igen, sőt a nagyobb volumenű nyomtatványok esetében ezt kifejezetten szorgalmazzuk is! A megrendelések mellé a próbanyomat szolgáltatásunk díjmentes.

Házhozszállítással is kérhetem a próbanyomatot?

Igen, GLS futárszolgálattal küldjük a kért címre. Díja: 2200 Ft+áfa. A kézbesítés ideje azonban nem számít bele a gyártási és a megrendeléskor kiadott vállalási időkbe.

Bankkártyával is fizethetek?

Igen, de csak az erre fejlesztett online felületünkön. Ügyfélszolgálatunkon kártyás terminál nem üzemel. Kérésedre munkatárunk elküldi a biztonságos fizetési linket.

Utánrendelnék egy korábban gyártott nyomtatványból. Szükséges újra elküldenem minden anyagot?

Alapesetben nem szükséges, mert az általunk gyártott termékek digitális terveit több évig is megőrizzük.

Korábban Ti végeztétek nekem a grafikai szerkesztést és most apróbb változtatást szeretnék csupán. Ki kell fizetnem a teljes szerkesztési díjat?

Kérjük, jelezd a rendelés leadásánál, hogy apróbb változtatásokat szeretnél és grafikusaink mérlegelik a felmért feladat alapján a szerkesztési díj csökkentését.

Szállítás közben megsérült a termék...

Kérjük, hogy írd meg a problémát részletesen, legalább 2-3 fotó csatolásával. A képekre ugyanis szükségünk van ahhoz, hogy a minőségért felelő részlegünk a futárszolgálattal a szállítási vagy kezelési hibát egyeztethesse.

Ha a gyártás ideje pl. két munkanap, akkor miért kapom meg a szállítással kért csomagot mégis 3-4 nap múlva?

A gyártás valóban megtörténik az ígért időre, természetesen a megrendelés és nyomdakész anyag véglegesítését követően. Ezután a termék csomagolásra, házhozszállításra előkészítésre és feladásra kerül. A futárszolgálat a következő 24 órán belül megkísérli a kézbesítést, ám ennek a folyamatnak a koordinálására és felügyeletére érthető módon cégünknek már nincs ráhatása.

KAPCSOLAT RÉSZLEGEINKHEZ

Munkatársaink mindenben segítségedre lesznek - tervezéstől a minőségi nyomtatásig.

Ádám
gyártási koordinátor
Viktória
gyártási koordinátor
Beatrix
ügyfélszolgálat
Zsófi
termékmenedzser
Andrea
termékmenedzser
Zsolt
marketingvezető

NYOMDAGÉPEINK JELLEMZŐI:

Kompromisszummentes, villámgyors és kitűnő minőség. Robosztus termelékenység.

színes, digitális nyomdagépünk

Nagy mennyiséget is könnyedén kiszolgáló színes, digitális nyomdagép.

színes, digitális nyomdagépünk

Termelékeny színes digitális nyomtató.

fekete, digitális nyomdagépünk

Kifejezetten könyvnyomtatásra produktív fekete nyomdagép rendszer.